הוצאת דרכון אוסטרי

צור קשר:

טופס יצירת קשר:

חותם אמינות

ליווי וייעוץ בתהליך הוצאת דרכון אוסטרי על ידי נוטריון ששפת האם גרמנית

בספטמבר 2019 העביר הפרלמנט האוסטרי תיקון לחוק האזרחות האוסטרי המאפשר לצאצאים של קורבנות ו-ניצולי השואה להוציא אזרחות אוסטרית, החוק נכנס לתוקפו שנה אחרי בספטמבר 2020.

משרדינו בעל וותק של 25 שנה ב-שירותי נוטריון גרמנית, ליווי וייצוג בשפה הגרמנית בתהליכי נישואין וגירושין אזרחיים (תרגום נוטריוני של הסכמי ממון, ומסמכי זהות ומעמד אישי וכו), וכן ליווי לקוחות במקרים של רילוקיישן לארצות דוברות גרמנית, מסמכים לקבלת ויזת עבודה, ליווי עסקים, הקמת חברות ועוד.

וכיום, בעקבות החוק החדש שנכנס לתוקף בספטמבר 2020, משרדינו מקבל פניות רבות לליווי בתהליך הוצאת דרכון אוסטרי לצד תרגום מסמכים רלוונטים, אישורים נוטריוניים ואישור אפוסטיל כנדרש.

עו”ד אריאלה רוזנטל סודרי נולדה וגדלה במדינה הדוברת גרמנית. שם גם סיימה את לימודי המשפטים ונותנת את השירות באופן אישי.

לפרטים נוספים בנושא ליווי וייעוץ בתהליך הוצאת דרכון אוסטרי, אנא צרו איתנו קשר בטלפון 04-8668665 או השאירו פרטים באתר. מענה מובטח בתוך 24 שעות.

ליווי וייעוץ בתהליך הוצאת דרכונים נוספים:

הוצאת דרכון אוסטריהגשת בקשה להוצאת אזרחות אוסטרית

על מנת להגיש בקשה להוצאת אזרחות אוסטרית יש להגיש לשגרירות האוסטרית מסמכים רבים: תעודת לידה, דרכון בתוקף, מסמך בקשה חתום לקבלת האזרחות, קורות חיים ועוד, כאשר על המסמכים להיות מתורגמים לשפה הגרמנית ומאומתים על ידי נוטריון הדובר את השפה הגרמנית בלבד.

את המסמכים יש להגיש עם אישור אפוסטיל שניתן במשרד החוץ, משרד עורכי דין אריאלה רוזנטל סודרי מספק שירותי אפוסטיל ושירותי תרגום מסמכים לשפה הגרמנית, כך שנוכל ללוות אתכם ולסייע לכם בתהליך הוצאת דרכון אוסטרי.

קבלת דרכון אוסטרי כמוהו כקבלת דרכון אירופאי. דרכון אירופאי ישנם יתרונות רבים, שיכולים לפתוח עבורכם ועבור ילדיכם הזדמנויות רבות, כניסה לארה”ב ללא צורך בהוצאת ויזה, לימודים בסבסוד ממשלתי מלא במספר אוניברסיטאות באירופה.

כמו כן היכולת לעבוד וכמובן לגור באירופה ללא צורך בהוצאת היתרי עבודה או שהייה. ישנם עוד יתרונות רבים אך קצרה היריעה מלהרחיב.

המשרד בעל מוניטין של מעל 25 שנה בליווי וייצוג בשפה הגרמנית למגוון רחב של ארצות דוברי השפה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ, לוקסמבורג ועוד.

אם גם אתם בתהליך הוצאת דרכון אוסטרי אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון 04-8668665 ונשמח ללוות גם אתכם בתהליך או לסייע בידכם בשירותי נוטריון בגרמנית ואפוסטיל.

הוצאת דרכון אוסטרי

יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי פרטני ומקצועי, לא נועד להחליפו, ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם, באשר כל מקרה ונסיבותיו. ייתכן ובמידע חלו השמטות ו/או טעויות. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד.

Search