הוצאת אזרחות גרמנית

צור קשר:

טופס יצירת קשר:

חותם אמינות
הוצאת אזרחות גרמנית

ליווי וייעוץ בתהליך ישיר מול הרשויות בגרמניה ולא מול השגרירות, להוצאת אזרחות גרמנית לזכאים חדשים לפי תיקון סעיף 15 2021

כן, יש שינוי משמעותי בחוק האיזרוח הגרמני, אולי גם אתם זכאים להוצאת אזרחות גרמנית במסלול ישיר מול הרשויות הגרמניות מבלי להזדקק לשגרירות, על פי הקריטריונים החדשים שאינם מחייבים אזרחות מלידה ומגורים בגרמניה.

על פי הקריטריונים החדשים ההליך מיועד גם למי שאבותיו נולדו ו/או גרו בגרמניה שנים רבות גם אם היו ממוצא אחר (לדוגמא פולני), גרו בגרמניה ללא אזרחות ולא התאזרחו למרות שהיו זכאים אך סורבו בשל היותם יהודיים.

לפרטים נוספים והנחיות בעברית מנוטריון בעלת שפת אם גרמנית להוצאת אזרחות גרמנית וכן הוצאת דרכון גרמני ישירות מול משרד הפנים הגרמני.

אנא צרו איתנו קשר בטלפון 04-8668665 או השאירו פרטים באתר. מענה מובטח בתוך 24 שעות.

תיקון סעיף 15 נועד לאפשר קבלת אזרחות גם לאנשים (ו/או צאצאיהם) אשר מסיבות הקשורות לרדיפה על רקע פוליטי, גזעני או דתי בין התאריכים
30 בינואר 1933 ו-8 במאי 1945 נמנע מהם לקבל ו/או להחזיק באזרחות גרמנית.

אנו מתמחים בהוצאת אזרחות גרמנית במסלול ישיר מול רשויות ההגירה בגרמניה ללא תיווך של השגרירויות כולל הכנת כל התרגומים הנוטריוניים על ידי נוטריון בגרמנית ברמת שפת אם.

זכאים חדשים להוצאת אזרחות גרמנית

תיקון סעיף 02_15 משמעותו פתיחה של דלתות הזכאות לאזרחות גרמנית גם למי שבעבר נדחו ולא היו זכאים ליהנות מאזרחות גרמנית.

ייתכן שגם אתם זכאים, אם אתם חיים בישראל (או מחוץ לגרמניה), ואתם עצמכם או שהינכם צאצאים של מי שחיו, עבדו או נולדו בגרמניה, והנכם בעלי שורשים גרמניים אשר האזרחות הגרמנית נשללה מהם או שנמנע מכם מלקבל או להחזיק באזרחות גרמנית מסיבות הקשורות לרדיפות שחוו היהודים בתקופת הנאצים.

תיקון סעיף 15 של חוקי האזרוח של גרמניה אשר נכנס לתוקף באוגוסט 2021 נועד לשנות את המצב ולאפשר כיום הוצאת אזרחות גרמנית גם למי שבעבר נדחה או נמנע ממנו להוציאה ו/או להחזיקה, ומטרתו לתקן עוולות עבר הקשורות לרדיפות וכן לחוקי אזרוח שהיו קיימים עד אוגוסט 2021.

מי זכאי ליהנות מתיקון חוק האזרחות הגרמני ישירות או כצאצא

תהליך ההתאזרחות על רקע השבת האזרחות הגרמנית מיועד לטפל במקרים של אנשים אשר נשללה אזרחותם הגרמנית, ויתרו עליה בכפייה ו/או נמנע מהם מלקבלה בתקופת השלטון הנאצי (1933-1945).

זכאות בשל שלילת אזרחות – בכלל זה גם אנשים או צאצאיהם של אלה אשר אזרחותם הגרמנית נשללה בשל אמונתם הפוליטית או הדתית, וכן אלו שנשללה אזרחות בגלל שנכפה עליהם לוותר עליה או שנשלחו מחוץ לגרמניה או נכפה עליהם להגר ולא הצליחו לחזור לגרמניה לאחר שנמלטו בזמן הרדיפות.

זכאות של צאצאים – זכאות להוצאת אזרחות גרמנית של אנשים שנשללה מהם אזרחות גרמנית בהיותם צאצאים של נרדפי הנאצים. זה כולל ילדים, נכדים וגם נינים של אלה שנרדפו.

זכאות עקב אובדן אזרחות גרמנית בשל כפייה עקב בקשת אזרחות חלופית – אנשים שאיבדו את אזרחותם הגרמנית עקב בקשה לקבלת אזרחות אחרת בעקבות רדיפות הנאצים.
זה כולל את אלה שנאלצו לרכוש אזרחות אחרת כדי להימלט מרדיפות או כדי להקל על עצמם ו/או משפחתם ולאפשר הגירה אל מחוץ לגרמניה.

זכאות בשל ויתור בכפייה על אזרחות גרמנית – מי שוויתרו על אזרחותם הגרמנית בכפייה עקב רדיפות הנאצים או שאיבדו אותה עקב רכישת אזרחות אחרת שנכפתה עליהם, קיבלו אזרחות מחדש אך אז איבדו אותה שוב.

לפרטים נוספים והנחיות בעברית מנוטריון בעלת שפת אם גרמנית להוצאת אזרחות גרמנית וכן הוצאת דרכון גרמני ישירות מול משרד הפנים הגרמני.

אנא צרו איתנו קשר בטלפון 04-8668665 או השאירו פרטים באתר. מענה מובטח בתוך 24 שעות.

Search