עורך דין מקרקעין בחיפה

צור קשר:

טופס יצירת קשר:

חותם אמינות
עורך דין מקרקעין בחיפה

משרד עורכי דין אריאלה רוזנטל סודרי הינו משרד בוטיק בחיפה בעל ותק של מעל 25 שנה בייצוג מוכרים, קונים, חוכרים, ושוכרים בעסקאות פשוטות ומורכבות בתחום הנדל”ן.

המשרד מספק שירות עורך דין מקרקעין בחיפה והסביבה וישמח להעמיד לרשותכם את מיטב שנות ניסיונו והמוניטין בתחום.

לשירות עורך דין מקרקעין בחיפה התקשרו 04-8668665, או כתבו לנו בכתובת המייל [email protected] , מענה מובטח תוך 24 שעות.

למה עורך דין מקרקעין בחיפה?

לא הרבה נותנים את הדעת, ומבינים את הערך המוסף העצום הטמון בעורך דין מקרקעין מקומי.

למעשה, עורך דין מקרקעין מקומי הינו עורך דין מקרקעין האידאלי עבור תושבי אותה העיר, שכן הינו בקיא ברזי החוקים המוניציפליים המיוחדים החלים על אותה העיר, הינו מכיר ומורגל באופי הביורוקרטיה הייחודית של אותה העיר, ובעל היכרות מעמיקה עם הלשכה המחוזית לתכנון ובניה המקומית, הטאבו ושאר הגופים הרלוונטיים כמו רשויות המס, מינהל מקרקעי ישראל ולשכת רישום המקרקעין (טאבו).

כמו-כן, עובדת היותו חשוף יותר לעסקאות הנדל”ן, ופרויקטים חמים המתרחשים בעיר מעניקה לו יתרון ברור בתיווך עסקאות נדל”ן עתידיות.

בצורה זו עורך דין מקרקעין מקומי מספק לקהל לקוחותיו תושבי אותה העיר, מוצר ללא רבב, המשרת את לקוחותיו בצורה הטובה והנאמנה ביותר.

משרד עורך דין אריאלה רוזנטל סודרי הינו משרד עורך דין מקרקעין בחיפה – העיר שהפכה בעשור האחרון לאחת הערים החמות ביותר בתחום הנדל”ן, בעיקר בשל היותה העיר הגדולה, העיקרית והמייצגת את צפון הארץ.

עיר זאת נחשבת לנחשקת בעיקר בקרב סטודנטים של אוניברסיטת חיפה, הטכניון ושאר מוסדות אקדמאיים שפתחו את שעריהם ברחבי העיר ובעיר התחתית בפרט.

עורך דין מקרקעין בחיפה

מומחיותנו כמשרד עורך דין מקרקעין בחיפה

משרדנו מעניק שירות עורך דין מקרקעין בחיפה והסביבה, דהיינו, משרדנו חולש על כל היבט בתחום המקרקעין מתחילתו ועד השלמתו.

החל מחתימה על זיכרון דברים ועד קבלת המפתח והשלמת העסקה במלואה. אנו מתמחים בליווי עסקאות מקרקעין מורכבות ופשוטות, עריכת חוזים כגון עריכת חוזה שכירות, עריכת חוזה מכירת דירה / קניית דירה, עריכת חוזה לרכישת מגרש, חנות, נכסים מסחריים ועוד.

כמו-כן, משרדנו משמש גם ככונס נכסים ומנהל עיזבון. אנו מבצעים ליווי מלא של עסקאות רכישת נכסים בהליכי כינוס נכסים.

משרד עורך דין מקרקעין בחיפה של עורכת דין אריאלה רוזנטל סודרי מאמין ביסודיות, ובירידה לפרטים הקטנים, במהלך כל עסקת מקרקעין יכולות לצוץ המון בעיות שאינן צפויות, המסוגלות לטרפד עסקאות, ועל כן חשוב לנו להיות יסודיים בבירורים ככל האפשר לרבות בדיקת עיקולים אפשריים הקיימים על הנכס.

בדיקת הזכויות של הנכס במנהל מקרקעי ישראל ובשאר החברות, בדיקת היתכנות שעבודים הרובצים על הנכס, בדיקת היתכנות קיום צווי הריסה או צווי מניעה לנכס מול התיק בעירייה.

בדיקת הערות אזהרה הרשומות על הנכס, השוואת נתוני הנכס הקיים אל מול הרשום בנסח הטאבו, עיקולים ועוד.

חשוב גם לציין כי משרדינו מתמחה בנוסף בליקויי בנייה, פינוי דירות, פסקי דין הצהרתיים.

משרד עורך דין מקרקעין בחיפה של עורכת דין אריאלה רוזנטל סודרי מטפל גם בעסקאות נדל”ן במגזר החקלאי ובמושבים כולל משקים. משרדנו בעל ניסיון בייצוג נתבעים ותובעים, מומחה בליטיגציה בבתי משפט שונים בתחום.

נשמח להעמיד לרשותכם את המומחים שלנו בתחום זה.

אם הנכם זקוקים לעזרה עם הקבלן או היזם, המוכר או הקונה, המשכיר או השוכר, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם משרד עורך דין מקרקעין בחיפה בכיר ובעל מוניטין מצליח, שיסייע לכם להגיע לתוצאות הרצויות.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

התקשרו עכשיו למשרד עורכי דין של אריאלה רוזנטל סודרי בטלפון 04-8668665 או כתבו לנו בכתובת המייל [email protected], מענה מובטח תוך 24 שעות.

שאלות ותשובות

מה זה עורך דין מקרקעין?

עורך דין מקרקעין הינו עורך דין בעל התמחות בייעוץ וליווי משפטי בנושאים הקשורים למקרקעין, כולל ליווי עסקאות, מיסוי מקרקעין, ייצוג במחלוקות בתחום דיני מקרקעין ועוד.
תפקידו של עורך דין מקרקעין להבטיח כי עסקאות נדל”ן שהוא מלווה יעמדו בכל דרישות החוק והתקנות תוך שמירה והגנה על האינטרסים של הלקוח עד להשלמת העסקה.

איך לבחור עורך דין מקרקעין?

הנקודות החשובות בבחירת עורך דין מקרקעין:
1. התמחות בדיני מקרקעין וניסיון רב שנים בביצוע עסקאות מקרקעין.
2. היכרות עם שוק הנדל”ן המקומי.
3. ניסיון בנושאי מיסוי נדל”ן ומקרקעין ועבודה מול גופים ציבוריים בתחום הנדל”ן.
4. ולא פחות חשוב – שיהיה זמין לכם, שתרגישו בנוח לפנות אליו, ושתתקיים תחושת ביטחון אישית בעו”ד גם כאדם וגם כבעל מקצוע.

איך מחשבים מס שבח מקרקעין?

שיעור מס שבח עלול להשתנות אך עומד כיום באם אין פטור ו/או הפחתה בהתאם לחוק על 25%. את מס השבח משלם המוכר הנכס על ההפרש בין מחיר המכירה למחיר הרכישה שהנכס נרכש.

במקרים מסוימים חל חישוב לינארי המפחית את המס ותשלום המס חל לדוגמא רק על עליית ערך הדירה מאז שנת 2014. במקרים מסויימים ניתן לקבל פטור חלקי ו/או מלא על מס שבח.

כמו כן ניתן להפחית משיעור המס אותו יש לשלם הוצאות שונות כמו לדוגמה בגין שיפוץ או הוצאה אחרת על הדירה. נושא המס הינו נושא רגיש ולא פעם כואב בכיס ולכן טרם מכירת נכס מומלץ להתייעץ עם עורך דין בנושא האם העסקה כדאית.. לכל שאלה התקשרו 04-866-8665.

איך מחשבים מס שבח על זכויות בניה?

על מנת לחשב מס שבח על זכויות בנייה, מומלץ להיעזר בשירות שמאי מקרקעין אשר יעריך שומה שכוללת את שווי הדירה, טרם בנייה ו-לאחר הבנייה. יודגש, כי מס השבח מתייחס באופן ישיר לשווי הדירה כאשר יש חשיבות לזכויות הבנייה. דירות אשר שווין קטן מ-2 מיליון שקל מס השבח מחושב באופן שונה. לכל שאלה התקשרו 04-866-8665.

איך עושים פריסת מס שבח?

במקרים מסוימים ניתן להוזיל משמעותית את שיעור מס השבח שיש לשלם לרשויות המס וזאת באמצעות פריסת המס ולקיחה בחשבון של נתונים אישיים שגם אותם יש לבחון. בקשה לפריסה תוגש אף היא ביחד עם שומת המס המדווחת על ידי עו”ד ולא פעם בעזרת מומחה מהתחום כמו רו”ח למיסוי מקרקעין.

עורכת דין אריאלה רוזנטל סודרי מספקת שירות עורך דין מקרקעין שילווה אתכם בנושא פריסת מס שבח, אנו נגיש עבורכם את הטופס למיסוי מקרקעין, לכל שאלה התקשרו 04-866-8665.

אריאלה רוזנטל סודרי – חברת עורכי דין ונוטריון מספקים ליווי מלא ברכישת ומכירת נכסים.
השאירו פרטים בטופס צור קשר או פנו אלינו בטל 04-866-8665. מענה מובטח בתוך 24 שעות.


יובהר כי האמור במאמר אינו מהווה ייעוץ משפטי פרטני ומקצועי, לא נועד להחליפו, ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם, באשר כל מקרה ונסיבותיו. ייתכן ובמידע חלו השמטות ו/או טעויות. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד.

Search