עורך דין אלימות במשפחה

צור קשר:

טופס יצירת קשר:

חותם אמינות

אלימות במשפחה הוא נושא רגיש במיוחד.

עורכת דין אריאלה רוזנטל סודרי מספקת ייעוץ, ייצוג משפטי וליווי משפטי שוטף מול הרשויות, בתי המשפט לענייני משפחה בתי הדין הרבני וכן בבתי המשפט השלום במקרים של אלימות שהם, בין היתר גם בתוך המשפחה. הייצוג ניתן במקרים של צווי הגנה וצווי הרחקה.

להתייעצות עם עורכת דין אלימות במשפחה התקשר/י – 04-866-8665 ונשמח לעזור.

עורך דין אלימות במשפחהלצערנו, משפחות רבות בישראל סובלות מאלימות. חלקן סובלות מאלימות מילולית (אלימות שפחות מטופלת) חלקן מאלימות פיזית, נפשית או מינית.

עלינו להוקיע ולמגר את התופעה, חוויתם אלימות או מישהו מבני משפחתכם חווה אלימות? אסור בשום פנים ואופן לשתוק, אלימות הורגת.

מה ניתן לעשות נגד אלימות במשפחה?


אם את/ה חווה אלימות במשפחה ויש צורך להגיש תלונה במשטרה ולהוציא צו הגנה צו הרחקה, במקרים אחרים גם תביעת גירושין ותביעה אזרחית לפי הצורך, עורכת הדין תלווה אותך החל מהשלב הראשון של הדרכה בהגשת תלונה במשטרה, דרך תהליך הגירושין ועד לתביעה אזרחית לנזקים שנגרמו לך בגין ההתעללות.

בקשה לצו הגנה יכול להתקבל ע”י בן משפחה, או נציגי ואנשי החוק, בית המשפט יספק צו הגנה במקרים הבאים:

  • בסמוך לבקשה נהג באלימות או ביצע עבירות מין או כלא את בן המשפחה.
  • קיים חשש כי הוא מהווה סכנה ממשית לבן המשפחה.
  • נוכחותו אינו מאפשרת לבן המשפחה לנהל אורח חיים תקין
  • במקרים רבים של אלימות במשפחה בית המשפט ראשי לתת צו הגנה כנגד מבצע האלימות, צו ההגנה יכול למנוע מאדם להיכנס לדירה בה מתגורר בן המשפחה, ו/או לשלול מאדם את הזכות ליצור קשר עם בן משפחתו בטלפון במייל, רשתות חברתיות וכדומה. משך צו ההגנה הינו עד 3 חודשים וניתן להארכה ובכל מקרה לא יותר משנה.

מידע חשוב בעניין צו הגנה ואלימות במשפחה:

  • מי שיש כנגדו צו הגנה חל לגביו איסור החזקת נשק, אלא במקרים מיוחדים שהמחוקק קבע שיוכל לשאת נשק, בראשונה בית המשפט סבור שאין בכך משום סיכון לחייו ולשלומו של בן המשפחה ובשנייה צריך שהנשק יהיה דרוש לו או לצורך הגנה עצמית מפני סכנה ממשית, או שהנשק משמש את המחויב בעבודתו,
  • ראשי בית המשפט להוראות על התחייבות לקבל טיפול
  • ניתן להוציא צו הגנה כנגד קטין, בתנאי שלא הצליחו לגשר על הפערים ביחידת הסיוע, ושבית המשפט שמע את עמדת הקטין, ושבית המשפט קיבל תסקיר בכתב מעובד סוציאלי ושנמצא סידור מגורים הולם לקטין.
  • בעת הגשת בקשת צו הגנה תחת מצג שווא או שהיא קנטרנית (לא רצינית ושקרית), ראשי בית המשפט להטיל קנס על המבקש ואף לפסוק פיצויים כנגד הצד הנפגע.
  • מידי שנה מוגשות מאות תלונות שווא אודות אלימות במשפחה לצורך סחיטת הבעל או האישה בתהליך גירושין או לצורך קבלת צו הגנה. לאחרונה ישנם שופטים הקונסים במקרים כאלו את הצד שמגיש בקשה שקרית בהוצאות
  • אלימות במשפחה קיימת בכל המגזרים, השכבות והרמות הסוציו-אקונומיות באוכלוסיה.
  • ישנם מאות מקרי אלימות משפחה שכלל לא מדווחים למשטרה. הבעיה היא שכל מקרה שלא מדווח מגביר ומעצים את הבעיה.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

חברת עורכי דין ונוטריון אריאלה רוזנטל סודרי – נשמח לספק לכם ייעוץ משפטי בנושא אלימות במשפחה ודיני משפחה. לפרטים נוספים צרו אתנו קשר. טלפון 04-866-8665. או השאירו פרטים באתר. מענה מובטח בתוך 24 שעות.


יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי פרטני ומקצועי, לא נועד להחליפו, ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם, באשר כל מקרה ונסיבותיו. ייתכן ובמידע חלו השמטות ו/או טעויות. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד.

Search