חלוקת רכוש, מוניטין שנצבר במהלך החיים המשותפים

צור קשר:

טופס יצירת קשר:

חותם אמינות
חלוקת רכוש

משרד עורכת הדין אריאלה רוזנטל סודרי הנו בעל ותק של 25 שנה בייעוץ וייצוג משפטי בענייני חלוקת רכוש ומוניטין שנצבר במהלך החיים המשותפים בפני כל הערכאות.

לסיוע משפטי בכל נושא הקשור לחלוקת רכוש ודיני גירושין על ידי עורך דין גירושין בחיפה, השאירו פרטים באתר או פנו אלינו בטלפון – 04-866-8665. מענה מובטח בתוך 24 שעות.

חלוקת רכוש – מוניטין שנצבר במהלך החיים המשותפים, על פי פסיקת בית המשפט העליון ובתי המשפט לענייני משפחה, המוניטין האישי ופוטנציאל ההשתכרות מהווים נכס משותף לכל דבר ועניין.

שאלה: במהלך הנישואין אפשרתי לבעלי ללמוד רפואה בעוד אני עובדת ומפרנסת את המשפחה ומטפלת בילדים ובמשק הבית.

כיום בעלי מומחה לניתוחי שיניים, הוא בעל מוניטין בארץ ובעולם והוא מועסק כשכיר בכיר על ידי חברת שירותי בריאות אשר משלמת לו כ-100,000 ₪ בחודש עבור מספר נתון של ניתוחים שהוא מבצע עבור לקוחות של החברה.

האם לאחר הגירושין אני זכאית לחלק מהמוניטין האישיים שלו כמי שתרמה להצלחתו והקדישה את מיטב שנותיה לטובת הקריירה של בעלי?

תשובה: בעבר הפסיקה שללה לחלוטין כל זכות שיתוף במוניטין אישיים. אולם כיום, על פי פסיקה חדשה של בית המשפט העליון ובתי המשפט לענייני משפחה הנוגעים לחלוקת רכוש או מוניטין שנצבר במהלך החיים המשותפים.

המוניטין האישיים ופוטנציאל השתכרות הגדול של הבעל, מהווים נכס משותף ככל נכס אחר. בעת גירושין זכאית האשה לקבל מחצית מכלל הנכסים המשותפים ובכלל זה נכסי המוניטין.

לפיכך, בעת הגירושין ייקבעו את ערכם הכספי של נכסי המוניטין והחלק המגיע לך יילקח בחשבון בעת חלוקת רכוש בינך לבין בעלך.

לסיוע משפטי בכל נושא הקשור לחלוקת רכוש, פנו למשרד עורכי דין ונוטריון אריאלה רוזנטל סודרי, השאירו פרטים באתר או פנו אלינו בטלפון – 04-866-8665

מענה מובטח בתוך 24 שעות.

Search