הסדרי חובות מול הבנקים

צור קשר:

טופס יצירת קשר:

חותם אמינות

הסדרת חוב מול הבנק

הפתרון שהכי מטיב עם החייב

נפלתם בעסק, פוטרתם מעבודתכם, יצאתם לחל”ת ולא הוחזרתם לעבודתכם, ההוצאות גדלו?

משרדינו פועל כבר למעלה מ- 25 שנה להגעת הסדרים עם בנקים שונים לצורך צמצום גובה החוב והתאמת התשלומים החודשיים ליכולת ההחזר של החייב.

ניהול נכון של מו”מ מול הבנק יכול למנוע במקרים רבים הליך של פשיטת רגל וכתם לתקופה ממושכת.
לפרטים נוספים חייגו אלינו לטלפון 04-866-8665 או ניתן להשאיר פרטים בטופס צור קשר באתר ונחזור אליכם תוך 24 שעות. 

bank

יש לציין כי מומלץ לפנות להליך זה בליווי עורך דין מנוסה עוד טרם פנייה עצמאית לבנק על מנת שהמו”מ לא יכשל ויהיה ניתן להפחית את הסכום לתשלום וכן את סכום ההחזר כאשר גם לבנקים יהיה אינטרס להגיע להסדר ולא להפסיד כספים באם הלקוח יפנה להליך של חדלת פרעון.

הליך זה יכול להפחית את הסכום לתשלום, אם ינוהל נכונה בסיוע משפטי של איש מקצוע. הליך הסדרת החוב מול הבנקים עצמו מורכב מדיונים רבים לצורך ניהול משא ומתן עד להגע להסכם פשרה בנוגע לגובה סכום פירעון החוב. לכן, מומלץ לפנות לעורך דין מאומן, בקיא ומקצועי שגם יכול להביא לתוצאות הרצויות.

משרדינו נותן לכל לקוח ליווי אישי לאורך כל תהליך שנבחר ומותאם באופן אישי לכל לקוח ונסיבותיו.

באיזה מצבים יהיה ניתן לבצע החזר חוב מול הבנק

הסדרת חוב במצב שלא הוחזרו שיקים והוראות הקבע בחשבון

ההתנהלות בחשבון היא אומנם עדיין תקינה, לא חזרו כל שיקים והוראות קבע אך עם זאת ההלוואות שלא מותאמות ליכולת הכלכלית וכן התשלומים בכרטיסי האשראי חונקים ובזמן הקרוב כבר אין יותר אפשרות להמשיך ולעמוד בכל ההתחייבויות.

במקרה זה עדיין לא נכנסה המחלקה המשפטית לתמונה, לבנק לא ידוע כי אכן קיימת בעיה וניתן לפנות לסניף בו מתנהל החשבון, לאחד הלוואות ולעשות סידור מחדש כדי לצמצם את הנזקים.

במקרה זה יש לפרוש בפני הבנק את המצב הכלכלי ויכולת ההחזר בו הלקוח/ החייב יכול לעמוד וברוב המקרים גם ניתן להגיע להבנות עם הבנק באם יוצג ויובהר לו באופן נכון את הסיבה למצב שנוצר והכל באופן מקצועי.

הסדרת חוב במצב שכבר הוחזרו שיקים וחזרו התחייבויות שונות

רמת האמינות בלקוח ירדה כבר במקרה זה ויותר קשה להגיע להסדרים, כאשר כבר הבנק העביר את הטיפול בלקוח למחלקה המשפטית, למחלקת הגבייה או לטיפול של עורך דין חיצוני.

במקרה זה מומלץ להיעזר באיש מקצוע בקיא שיכול לנהל מו”מ ולהביא לתוצאות שמונעות הגעת החייב להליך של חדלת פרעון שיכול להביא עימו להפסד של רכוש רב.

הליך ההגעה להסדר מתבצע מול המחלקה המשפטית של הבנק או מול עורכי דין של הבנק שהם עורכי דין חיצוניים. הליך זה לא מתנהל מול הסניף שבו מנוהל חשבון הבנק ויש גם בהליך זה הוצאות נוספות שמתווספות לחוב הקיים. למרות זאת יש אינטרס להגיע להסדרים עם החייב.

האם יש לבנק אינטרס להגיע עם הלקוח/ החייב להסדר?

בהחלט קיים לבנק אינטרס. בנק מפסיד הרבה יותר מהלוואה שנתן ולא מוחזרת לו במלואה ולבנק חוזר רק חלק מועט מסכום ההלוואה אם הלקוח יוצא להליך של פשיטת רגל.

בהסדר חוב מוחזר לבנק מלוא החוב או סכום מסוים לכל הפחות ויכול לדווח על היתר כחוב אבוד, דבר שמקנה לו זיכוי משמעותי במס וזה כבר בשלב מוקדם מאוד מבלי להמתין שנים לתוצאת הליך חדלת הפירעון שמניב עבורו בקושי פירות.

נפלתם בעסק, פוטרתם מעבודתכם, יצאתם לחל”ת ולא הוחזרתם לעבודתכם, ההוצאות גדלו?

באם אין ביכולתכם עוד לעמוד בהלוואות השונות ובהתחייבויות שנטלתם זה הזמן להיוועץ עם איש מקצוע בקיא שיכול לעזור לכם למצוא פתרונות בהסדרת החוב מול הבנק.

למשרד עורך דין ונוטריון אריאלה רוזנטל סודרי ניסיון של שנים בנושא הסדרי חוב מול בנקים, הסדר נושים, פשיטת רגל וחדלת פרעון. לקביעת פגישה, צרו קשר עם משרדנו [email protected] או חייגו עכשיו: 04-8668665.

Search