הגשת תביעת גירושין – איך עושים?

צור קשר:

טופס יצירת קשר:

חותם אמינות

איך מגישים תביעת גירושין? באיזה ערכאה מגישים את תביעת הגירושין?

החוק להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה (הוראת שעה), תשע”ה-2014 קבע כללי משחק חדשים בתחום זה ומחייב להגיש בקשה ליישוב סכסוך כאשר יש רצון לפתוח בהליכי גירושין.

למרות זאת עדיין חשוב מי מבין הזוג מקדים את ההגשה, לאיזה ערכאה עדיף וכל צעד יכול להשפיע על התנהלות התיק. כל מקרה חייב להיבדק לגופו של עניין ולכן חשוב להתייעץ טרם פתיחת ההליכים עם עורך דין העוסק בענייני גירושין.

ליצירת קשר עם עורך דין גירושין בחיפה צרו עמנו קשר בהקדם דרך צור קשר באתר או השאירו פרטים בטלפון 04-866-8665. מענה מובטח בתוך 24 שעות.

הגשת תביעת גירושין - איך עושים

על מנת להימנע מטעויות, אשר ישפיעו על המשך ההליכים, עדיף טרם פתיחת תיק גירושין בבית הדין הרבני או בביהמ”ש לענייני משפחה לפנות לעורך דין העוסק בדיני גירושין ודיני משפחה, אשר יבטיח את האינטרס שלך. הגשת תביעת גירושין – איך עושים? במקרים כאלה? הבעל יעדיף להקדים את האישה ולהגיש תביעת גירושין בבית הדין הרבני בעוד שהאישה תעדיף להגיש את תביעותיה לעניין המזונות, המשמורת והרכוש בבית המשפט לענייני משפחה, מאחר ושם היא מצפה ליחס יותר הוגן.

לכל ערכאה יש יתרונות וחסרונות. במקרה בו הבעל הקדים את האישה ופתח לפניה בתיק גירושין בבית הדין הרבני, הוא חוסם את האישה מלהגיש תביעות באותו עניין בבית המשפט לענייני משפחה, במידה והוא כמובן כרך אותם נושאים בתביעת הגירושין. כך לדוגמא במידה והבעל כרך בבית הדין הרבני את ענייני המשמורת, ענייני הרכוש וגם ענייני מזונות האישה, מנוע בית המשפט לענייני משפחה כי עניינים אלו יידונו בפניו.

הגשת תביעת גירושין – איך עושים?

מתעוררת במלוא חריפותה ב “במרוץ הסמכויות” הזמן משחק תפקיד חשוב במיוחד, הרי שהיום גם הקדמה של דקות ספורות תיחשב כהקדמה לפי הפסקה הנהוגה כיום בבית המשפט העליון בירושלים.
לכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין גירושין מהר ככל הניתן. עורך דין גירושין מנוסה בדיני משפחה ישמש לכם אוזן קשבת וכן יעזור לכם בבחירה הנכונה ובהליך המותאם לכל לקוח.

אריאלה רוזנטל סודרי – חברת עורכי דין ונוטריון – עורכת דין גירושין בחיפה.

ליצירת קשר עם עורך דין גירושין בחיפה צרו עמנו קשר בהקדם דרך צור קשר באתר או השאירו פרטים בטלפון 04-866-8665. מענה מובטח בתוך 24 שעות.


יובהר כי האמור במאמר אינו מהווה ייעוץ משפטי פרטני ומקצועי, לא נועד להחליפו, ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם, באשר כל מקרה ונסיבותיו. ייתכן ובמידע חלו השמטות ו/או טעויות. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד.

Search